NABÍDKA CVIČENÍ

POSILOVÁNÍ TRX® TOTAL BODY REZISTENCE EXERSIZE:

TRX je unikátní závěsný posilovací systém, ideální pro klienty, kteří chtějí zpevnit celé tělo.Jde o komplexní posilovací trénink, při kterém budujeme, udržujeme a zkvalitňujeme svalový a pohybový aparát. Vhodný trénink pro muže i ženy všech fitness úrovní, protože každý si může náročnost a rychlost cvičení určit dle své zdatnosti.Výhody TRX®

  • při TRX® tréninku procvičíte svaly celého těla, zlepšíte práci kardiovaskulárního systému a uvolníte přetěžované svalové partie
  • používáte vlastní tělesnou hmotnost a gravitaci
  • při cvičení s TRX® ušetříte čas, který byste normálně vynaložili na hledání vhodného fitness stroje nebo činky

FKT® FUNKČNÍ KRUHOVÝ TRÉNINK:

je kruhový trénink s moderním fitness vybavením (TRX, kettlebells, gymball, BOSU, trampolína, step, spinningové kolo, boxovací pytel atd..) Kruhový trénink je lekce vhodná pro širokou veřejnost všech úrovní zdatnosti. Zábavné cvičení na stanovištích, které je koncipováno tak, aby se zapojily všechny svalové skupiny v co největším rozsahu a intenzitě. Je pouze na Vás jakou intenzitu cvičení zvolíte a tím si řídíte náročnost tréninku dle svých fyzických možností. Vhodnou zátěž a rychlost prováděného cviku, kterou si klient určí sám za pomoci trenéra.

TABATA® NOVINKA !!! MODERNÍ FUNKČNÍ TRÉNINK:

je trénink s využitím vlastní váhy těla a také fitness vybavení (step, BOSU, trampolína, gumy , činky, tyče atd..) Trénink je vhodný pro širokou veřejnost, muže i ženy všech úrovní zdatnosti. Zábavné cvičení, které je koncipováno tak, aby se zapojily všechny svalové skupiny. Sami si určujete intenzitu cvičení a tím si řídíte náročnost tréninku dle svých fyzických možností.Trénink je sestavený tak, že je délka provedení cviku 2x tak dlouhá než odpočinek mezi jednotlivými cviky (u naší TABATY 40 sec. cvik/20 sec. pauza). Každý cvik by se měl provádět svižně, v tempu, s cílem provést vyšší počet opakování v daném čase, ale nikoliv však na úkor správné techniky provedení, kterou hlídá trenér.

BODY WORK – VHODNÉ I PRO ZAČÁTEČNÍKY:

Lekce obsahuje velmi krátké zahřátí a protažení svalů bez choreografie, je složena ze cviků na dobře tvarované hýždě, správné zapojení břišních svalů, posílení a ochranu zad, tvarování paží a závěrečné protažení.Lekce vhodná pro začátečníky. Používá se zde kombinace rozmanitých statických i dynamických posilovacích, balančních a protahovacích cviků.

BOSU:

Novinka v oblasti fitness. Úžasná balanční pomůcka na cvičení, kde formou jednoduchých a bezpečných kroků a balančních cvičení docílíte spalovací zóny, společně se zdravým posilováním celého těla. Zapojuje se zde hluboký CORE svalový systém.

BODY STYLING / STEP STYLING / BODY TONING/ FAT BURNER:

Cvičební hodina, rozdělená na dvě část – spalovací (úvodní část je různě dlouhá a podle specifikace je bez nářadí nebo se zde využívá jako nářadí step) a druhá část posilovací, často s využitím nářadí – činky, gumy, tyče, míče.

POWER JOGA:

Pokud máte problémy se zády, pak je to ideální lekce pro vás. Kombinací protahovacích a zároveň posilovacích poloh docílíte pevného a pružného těla. Náročnost poloh si určuje každý klient sám dle možností svého těla, tak aby cvičení bylo příjemnou kombinací tělesného a psychického tréninku. Při závěrečné relaxaci si odpočinete od každodenních starostí.

ZDRAVÁ ZÁDA:

Cvičení vedené zkušenou cvičitelkou, které je zaměřené proti bolestem zad a páteře a na odstraňování svalových dysbalancí tzn. sval. nerovnováhy – protažení zkrácených svalů a zpevnění svalů oslabených. Budou se zde využívat k rehabilitaci i pomůcky jako např. dřevěné tyče, velké/malé míče, balanční podložky, klasické podložky. Vhodné i pro starší ženy a muže.

PILATES:

Pilatesova metoda je posilovací lekce s využitím vlastního těla v nižších pozicích, propracovává břišní, hýžďové a zádové svalstvo. Klade se zde důraz na správné provedení a dýchání.

VELKÉ MÍČE / FIT BALL:

Cvičení na velkých nafukovacích míčích,směřující k posilování a protahování všech sval.skupin. Zlepšuje se zde síla hlubokých svalů zádových, což vede k zlepšení problémů s bolestmi zad.

MALÉ MÍČE / OVER BALL:

Cvičení s malým nafukovacím míčkem, který se využívá pro rehabilitaci, dechová, psychomotorická, posilovací a kondiční cvičení. Jako balanční a podkládací plocha vede ke zpevnění a protažení svalů. Je vhodné na protažení zkrácených svalů a posílení svalů oslabených. Pomáhá i jako prevence při odstraňování bolestí zad.

KALANETIKA:

Klidnější lekce vhodná pro začátečníky s úvodní zahřívací částí nebo bez ní, zaměřená na zpevnění veškerých svalových skupin. Zejména partie břicha, stehen a hýždí.