TWERK !! ŽHAVÁ TANEČNÍ NOVINKA !!

PROVOKATIVNÍ, DRZÉ A POŘÁDNĚ SEXY!!! Chceš vypadat svůdně jako největší divy světa jako jsou Beyonce, Rihanna...přijď pořádně zatřepat zadkem na TWERK. Tanec, kterým dostanete každého muže na lopatky :-)Přijďte si k nám pořádně zavrtět zadečkem!!!

Posilování TRX®Total-Body Resistance Exercise

TRX je unikátní závěsný posilovací systém, ideální pro klienty, kteří chtějí zpevnit celé tělo.Jde o komplexní posilovací trénink, při kterém budujeme, udržujeme a zkvalitňujeme svalový a pohybový aparát. Vhodný trénink pro muže i ženy všech fitness úrovní, protože každý si může náročnost a rychlost cvičení určit dle své zdatnosti.Výhody TRX®
• při TRX® tréninku procvičíte svaly celého těla, zlepšíte práci kardiovaskulárního systému a uvolníte přetěžované svalové partie • používáte vlastní tělesnou hmotnost a gravitaci • při cvičení s TRX® ušetříte čas, který byste normálně vynaložili na hledání vhodného fitness stroje nebo činky Jak vzniklo TRX?TRX® byl původně vyvinut americkými vojenskými a speciálními jednotkami jako všestanný systém pro posilování celého těla i v extrémních podmínkách. TRX® a jeho tréninkové postupy tak nahradí kompletně vybavenou posilovnu. Postupem času začali TRX® používat nejlepší MMA bojovníci, olympijští medailisté a desítky profesionálních sportovců z celého světa.
Pozn.: ikonou "Full screen" v pravém dolním rohu video zvětšíte.

FTK® NOVINKA !!! MODERNÍ funkční kruhový trénink

je kruhový trénink s moderním fitness vybavením (TRX, kettlebells, gymball, bosu, VIBROGYM, atd..) Funkční trénink je lekce vhodná pro širokou veřejnost, muže i ženy všech úrovní zdatnosti. Zábavné cvičení na stanovištích, které je koncipováno tak, aby se zapojily všechny svalové skupiny v co největším rozsahu a intenzitě. Je pouze na Vás jakou intenzitu cvičení zvolíte a tím si řídíte náročnost tréninku dle svých fyzických možností.Jedním z hlavních faktorů správně sestaveného kruhového funkčního tréninku je určitá délka odpočinku mezi jednotlivými cviky. Pauza je zpravidla jen tak dlouhá, aby umožnila klientům pouhý přesun z jednoho stanoviště na druhé, výměnu cvičebního nářadí. Dalším důležitým faktorem je rychlost provádění daného cviku. Každý cvik by se měl provádět svižně, v tempu, s cílem provést vyšší počet opakování v daném čase, ale nikoliv však na úkor správné techniky provedení. Z tohoto důvodu je rozhodující a klíčová volba vhodné zátěže, kterou si klient určí za pomoci trenéra sám.

EX PRESS 15®

Lekce neobsahuje žádné choreografie, je složena ze sekvencí zaměřených na dobře tvarované hýždě, správné zapojení břišních svalů, posílení a ochranu zad a závěrečné protažení.ekce opět vhodná pro muže i ženy všech fitness úrovní. Používá se zde kombinace rozmanitých statických i dynamických posilovacích a balančních cviků. Pro rozmanitost a vyšší účinnost cvičení se využívají různé pomůcky: TRX , BOSU, STEP, posilovací TYČE a ČINKY, posilovací GUMY i velké a malé MÍČE...Na závěr lekce probíhá protažení svalů.

BOSU

Novinka v oblasti fitness. Úžasná pomůcka na cvičení, kde formou jednoduchých a bezpečných kroků a balančních cvičení docílíte spalovací zóny, společně se zdravým posilováním celého těla.

BODY STYLING / STYLING MIX / STEP STYLING / BODY TONING

Cvičební hodina, rozdělená na dvě část - spalovací (úvodní část je různě dlouhá a podle specifikace je bez nářadí nebo se zde využívá jako nářadí bosu či step) a druhá část posilovací, často s využitím nářadí - činky, gumy, tyče, míče.

FUN DANCE

Hodina se skládá z choreografických tanečních bloků, která přináší radost z pohybu a intenzivní spalování tuků někdy s posilováním břicha na závěr.

ZUMBA

Tento druh tance je založený na časových sekcích, kde se střídá rychlá část s pomalou a v této kombinaci dochází ke spalování tuků tónování a tvarování celého těla. Používá se latinskoamerická, fitness a mezi- národní hudba. ZUMBA obsahuje jednoduché variace plné zábavy ! Více o Zumbě zde
Pozn.: ikonou "Full screen" v pravém dolním rohu video zvětšíte.

KALANETIKA

Klidnější lekce vhodná pro začátečníky s úvodní zahřívací částí nebo bez ní, zaměřená na zpevnění veškerých svalových skupin. Zejména partie břicha, stehen a hýždí.

PORT DE BRAS®

Pomalé posilování formou tance. Toto cvičení je pro mnohé cestou jak zažít krásný pocit z tance bez předchozí taneční průpravy. Lekce využívá vlastního těla jako nástroje ke zpevnění břišních, hýžďových a zádových svalů. Vhodné i pro starší ženy.
Pozn.: ikonou "Full screen" v pravém dolním rohu video zvětšíte.


ZDRAVOTNÍ CVIČENÍ

Cvičení vedené i rehabilitační sestrou, které je zaměřené proti bolestem páteře a na odstraňování svalových dysbalancí tzn. sval. nerovnováhy -protažení zkrácených svalů a zpevnění svalů oslabených. Vhodné i pro starší ženy a muže.

PILATES

Pilatesova metoda je posilovací lekce s využitím vlastního těla v nižších pozicích, propracovává břišní, hýžďové a zádové svalstvo. Klade se zde důraz na správné provedení a dýchání.

BODY BALANCE

Využívá balanční pomůcky, kde formou jednoduchých protahovacích , posilovacích a balančních cvičení docílíte zpevnění, posílení a protažení svalových skupin, společně se zapojením hlubokých svalů.Díky balanční ploše docílíte MNOHEM INTENZIVNĚJŠÍHO POCITU Z TRÉNINKU.

VELKÉ MÍČE / Body Ball

Cvičení na velkých nafukovacích míčích,směřující k posilování a protahování všech sval.skupin. Zlepšuje se zde síla hlubokých svalů zádových, což vede k zlepšení problémů s bolestmi zad.

MALÉ MÍČE / Over Ball

Cvičení s malým nafukovacím míčkem, který se využívá pro rehabilitaci, dechová, psychomotorická, posilovací a kondiční cvičení. Jako balanční a podkládací plocha vede ke zpevnění a protažení svalů. Je vhodné na protažení zkrácených svalů a posílení svalů oslabených. Pomáhá i jako prevence při odstraňování bolestí zad.

POWER JOGA

Pokud máte problémy se zády, pak je to ideální lekce pro vás. Kombinací protahovacích a zároveň posilovacích poloh docílíte pevného a pružného těla.Náročnost poloh si určuje každý klient sám dle možností svého těla, tak aby cvičení bylo příjemnou kombinací tělesného a psychického tréninku. Při závěrečné relaxaci si odpočinete od každodeních starostí.