Posilování TRX®Total-Body Resistance Exercise

TRX je unikátní závěsný posilovací systém, ideální pro klienty, kteří chtějí zpevnit celé tělo.Jde o komplexní posilovací trénink, při kterém budujeme, udržujeme a zkvalitňujeme svalový a pohybový aparát. Vhodný trénink pro muže i ženy všech fitness úrovní, protože každý si může náročnost a rychlost cvičení určit dle své zdatnosti.Výhody TRX®

Jak vzniklo TRX?TRX® byl původně vyvinut americkými vojenskými a speciálními jednotkami jako všestanný systém pro posilování celého těla i v extrémních podmínkách. TRX® a jeho tréninkové postupy tak nahradí kompletně vybavenou posilovnu. Postupem času začali TRX® používat nejlepší MMA bojovníci, olympijští medailisté a desítky profesionálních sportovců z celého světa.
Pozn.: ikonou "Full screen" v pravém dolním rohu video zvětšíte.

FTK® funkční kruhový trénink

je kruhový trénink s moderním fitness vybavením (TRX, kettlebells, gymball, bosu, VIBROGYM,trampolína, boxovací pytel atd..) Kruhový trénink je lekce vhodná pro širokou veřejnost, muže i ženy všech úrovní zdatnosti. Zábavné cvičení na stanovištích, které je koncipováno tak, aby se zapojily všechny svalové skupiny v co největším rozsahu a intenzitě. Je pouze na Vás jakou intenzitu cvičení zvolíte a tím si řídíte náročnost tréninku dle svých fyzických možností.Jedním z hlavních faktorů správně sestaveného kruhového funkčního tréninku je určitá délka odpočinku mezi jednotlivými cviky. Pauza je zpravidla jen tak dlouhá, aby umožnila klientům pouhý přesun z jednoho stanoviště na druhé, výměnu cvičebního nářadí. Dalším důležitým faktorem je rychlost provádění daného cviku. Každý cvik by se měl provádět svižně, v tempu, s cílem provést vyšší počet opakování v daném čase, ale nikoliv však na úkor správné techniky provedení. Z tohoto důvodu je rozhodující a klíčová volba vhodné zátěže, kterou si klient určí za pomoci trenéra sám.

TABATA® NOVINKA !!! MODERNÍ funkční trénink

je trénink s využitím vlastní váhy těla a také fitness vybavení (step, bosu,,trampolína, gumy , činky, tyče atd..) Trénink je vhodný pro širokou veřejnost, muže i ženy všech úrovní zdatnosti. Zábavné cvičení, které je koncipováno tak, aby se zapojily všechny svalové skupiny. Sami si určujete intenzitu cvičení a tím si řídíte náročnost tréninku dle svých fyzických možností.Trénink je sestavený tak, že je délka provedení cviku 2x tak dlouhá než odpočinek mezi jednotlivými cviky (u naší TABATY 40 sec. cvik/20 sec. pauza). Každý cvik by se měl provádět svižně, v tempu, s cílem provést vyšší počet opakování v daném čase, ale nikoliv však na úkor správné techniky provedení, kterou hlídá trenér.

BODY WORK - lekce vhodná i pro začátečníky

Lekce obsahuje velmi krátké zahřátí a protažení svalů bez choreografie, je složena ze cviků na dobře tvarované hýždě, správné zapojení břišních svalů, posílení a ochranu zad, tvarování paží a závěrečné protažení.Lekce vhodná pro začátečníky. Používá se zde kombinace rozmanitých statických i dynamických posilovacích, balančních a protahovacích cviků.

BOSU

Novinka v oblasti fitness. Úžasná balanční pomůcka na cvičení, kde formou jednoduchých a bezpečných kroků a balančních cvičení docílíte spalovací zóny, společně se zdravým posilováním celého těla. Zapojuje se zde hluboký CORE svalový systém.

BODY STYLING / STYLING MIX / STEP STYLING / BODY TONING

Cvičební hodina, rozdělená na dvě část - spalovací (úvodní část je různě dlouhá a podle specifikace je bez nářadí nebo se zde využívá jako nářadí step) a druhá část posilovací, často s využitím nářadí - činky, gumy, tyče, míče.

KALANETIKA

Klidnější lekce vhodná pro začátečníky s úvodní zahřívací částí nebo bez ní, zaměřená na zpevnění veškerých svalových skupin. Zejména partie břicha, stehen a hýždí.

ZDRAVÁ ZÁDA

Cvičení vedené zkušenou cvičitelkou, které je zaměřené proti bolestem zad a páteře a na odstraňování svalových dysbalancí tzn. sval. nerovnováhy -protažení zkrácených svalů a zpevnění svalů oslabených. Budou se zde využívatk rehabilitaci dřevěné tyče, velké míče, podložky. Vhodné i pro starší ženy a muže.

PILATES

Pilatesova metoda je posilovací lekce s využitím vlastního těla v nižších pozicích, propracovává břišní, hýžďové a zádové svalstvo. Klade se zde důraz na správné provedení a dýchání.

VELKÉ MÍČE / FIT BALL

Cvičení na velkých nafukovacích míčích,směřující k posilování a protahování všech sval.skupin. Zlepšuje se zde síla hlubokých svalů zádových, což vede k zlepšení problémů s bolestmi zad.

MALÉ MÍČE / Over Ball

Cvičení s malým nafukovacím míčkem, který se využívá pro rehabilitaci, dechová, psychomotorická, posilovací a kondiční cvičení. Jako balanční a podkládací plocha vede ke zpevnění a protažení svalů. Je vhodné na protažení zkrácených svalů a posílení svalů oslabených. Pomáhá i jako prevence při odstraňování bolestí zad.

POWER JOGA

Pokud máte problémy se zády, pak je to ideální lekce pro vás. Kombinací protahovacích a zároveň posilovacích poloh docílíte pevného a pružného těla.Náročnost poloh si určuje každý klient sám dle možností svého těla, tak aby cvičení bylo příjemnou kombinací tělesného a psychického tréninku. Při závěrečné relaxaci si odpočinete od každodeních starostí.